Söndag, 9 januari-

hejhej!
Har inte skrivit på ett tag nu men ska börja igen nu när skolan startar igen för det är då man tillbringar mest tid framför datorn. Just nu är jag hos älskling som är sjuk och jag känner mig inte heller så pigg men behöver nog bara sova så.. Philip har feber så han blir hemma imon :( åååh vad segt att skolan ska börja, jag tycker verkligen det!
.
Har tänkt på en sak, jag har ju alltid sen jag va liten sagt att jag vill bli lärare men nu så orkar jag inte gå i skolan mer så finns en chans att det inte blir så, jag är så äckligt trött på skolan, så vet inte om det blir att gå någon högskola efter detta..
.
ne men ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0