17 Januari-

hejhej!

Måste börja skriva lite mer men jag har inte så mycket att skriva om, jag är i skolan hela tiden och så.. Här händer inget kul,. Idag på Idrotten skulle vi gå till put inn så Linus körde dit oss och tillbaka oss, så vi behövde inte gå så mycket, det va skönt! Men va livrädd, han körde som jag vet inte vad haha.

Nu i helgen så fattar jag inte hur Philip orkade med mig haha, har varit så sur på allt och alla, illa men aja sånt händer tror jag väl..

Idag efter skolan så ska jag och Philip till körskolan och simon skulle tydligen med dit, :)

Nu så sitter vi och jobbar med Nk, jag är klar men jag väntar på Louise och Joel,! Vi ska redovisa och trangena djur men det blir nog nästa vecka och inte denna fredagen haha. !

har snart dans, :( usch för det... Vill inte vara med!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0