Torsdag, 17 Februari- pilot.

hejhej!

Nu har alla redovisat och vi sitter och redigerar lite bilder på ps, ovanligt.. Men jag har fixat en bild på Alf nu och en på Philip, :) mycket fint. Just nu så lääängtar jag tills vi slutar jag vill hem och sova, eller bara att slippa skolan helt enkelt, men imon är sista dagen så jag klarar mig nog, jag såg ett inlägg på facebook nu där det stog: Äntligen fredag. Tänksen när han får veta att det är torsdag,. Usch..

Ska visa bilden nu hade jag tänkt, men inte den på Alf haha, :)

        

Har gjort så den ser lite äldre ut och så att de gröna i bakgrunden sticker ut lite, kuul! Men vi gjorde det bara för att testa att redigera på RAW. Så det gick väl sådär.. Tycker mer om de vanliga sättet kanske men aja..

Vår nya uppgifr är att göra ett fotorepotage.. Jag ska göra ett om Philips och min resa på lovet! :)

Men ska jobba lite igen, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0