Torsdag, 17 Februari-

hejhej!

nu så har jag packat pch pluggat klart! har precis pratat med Philip, fick goda nyheter askalas! Idag så har jag varit i skolan, har bara haft två lektioner, men på pilot så skrev jag, men jag hade historia med, den lektionen va ganska långtråkig.. Håltimmen innan satt vi och pluggade sen satt vi i bildarnas så kallade myshörna haha. Snackade och hade så kul man kan ha med tanke på hur tråkig skolan är..

mitt halsband är borta, inte så intressant kanske,. men för mig är det de.. :(

       

Nu så ska jag snart gå och lägga mig och sova, jag bara längtar är svin trött. ska kolla igenom svenskan lite till innan bara.

På tal om ngt kul??! haha, Sathina sa en intressant grej idag som jag skulle skriva ut på fb men det gick inte så jätte bra, haha! Det står kvar bara för att.. jag vet vet inte riktigt men kanske bara för att det blev så fel, :) jag skulle skriva: Dagens citat; sathina: jag älskar också mig själv, men jag skriver inte ut det på fb. men jag skrev; Citat för dagen!
Sathina: vadå jag älskar med mig själv, men jag går inte ut och skriver det på facebook..
Dagen felskrivning haha!

ne ska plugga nu, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0