Tisdag, 15 februari- Ledig!

hejhej!

sitter inne på min lillebors linus rum framför hans dator haha, min har lagt av så.. Och konstigt nog så är den här lite snabbbare och har så grymt mycket bättre ljud, :) Är ledig från skolan idag eftersom det är tisdag, det är ganks askönt jag håller på att tvätta en massa så jag har kläder till stockhomsresan jag ska göra med älskling nu på söndag, så vill gärna ha kläder med mig haha. Det kommer bli jätte mysigt, vi ska till min pappa som bor utanföra sthlm på landet, så philip och jag kommer ha en egen stuga vid sjön, :) Så blirdet massa shopping och så ska vi åka cross och så, askalas!

sommarbild ! läääääängtar!


Igår va det alla hjärtans dag, så philip kom och höll mig sällskap hela kvällen, det va jätte mysigt, :)

skola imon, :/ man blir ju bara ledsen när man tänker på det haha, fyyyyy vad segt det är, helt sjukt,. om man kanske någon gång skulle hamna i en normal klass, ? har aldrig haft sån tur, degt, men det finns massa roligt folk i klassen så man klarar sig ju, :) ¨

men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0