Söndag, 27 Februari- kort inlägg

hejhej!

Sitter i soffan och är piss trött, jag har sån huvudvärk..

Vi kom hem i fredags förresten, vi har haft en jätte mysig vecka, Philip och jag. Vi va och åkte cross, sen så var vi på sjön, som va täckt av is, vi fick testa isfiska, det gick sådär för philip gnällde bara haha. Sen så gjore vi en bana på sjön och körde cross där med, det va sjukt svårt men kul. Vi var också på Hron City och kollade på bio, The Grit. Den va ingen vidare, men helt okej.. Sen dagen efter var vi på Skärholmen och shoppade heela dagen, jag och sari, jag hittade en massa nya kläder, det är lite roligare att shoppa där för det finns lite mer haha. New yorker, Monki osv.. Sen på fredagen så åkte vi hem igen.!


Nu så väntar jag på att mamma, staffan och Linus ska komma hem från fotbollen, så vi kan äta, haha ! Imon är det ju skola, jag vill inte dit.. Mår inte så bra men känner mig ganska tvingad eftersm vi har en massa att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0