Onsdag, 9 februari- slutar elva idaag

hejhej!

Sitter och jobbar med foton, me blev precis klar med fotona som ska redovisas imon.. kul!

Imorse så vaknade jag vid fem, av att jag slog mig själv, det låter värre än va det va haha, men jag drömde att en fluga kom mot mig, och så skulle jag slå bort den sen så bara vaknar jag av ett slag, . så kunde inte somna om men väntade en timme innan jag gick upp för jag ville inte gå upp innan klockan ringde haha, vad ska man göra uppe menar ja..

Idag så har jag världens huvudvärk, har haft det under ganska lång tid nu, men jag vet inte varför, inget funkar mot det.. och så blir man ju så trött och vill bara sova, men så måste man vara här och sega på skolan.. Det känns ganska tråkigt just nu, men jag slutar vid elva så om jag mår bättre  då så ska jag till körksolan sen gymmet, annars åker jag hem och sover bort denna dagen.. hmm undra vad man väljer..

har suttit och läst johannas och sathinas bloggar. vi alla skriver så olika, den ena av dom skriver väldigt hemlighetsfullt, och den andra skriver nog ganska likt mig, man skriver bara vad man gör och så tankar åsikter.. men hennes blog är lite djupare än min. jag brukar tänka mycket på vad jag skriver ut, för jag menar hur mycket vill man att andra ska veta, jag skriver väldigt mycket när jag är arg, men nu så har jag sagt åt mig själv att inte lägga ut inlägg när man är kinkig för då brukar man skriva mer än vad man vill att alla ska veta haha. ! menmen inget sånt har hänt än kan jag ju säga, jag tycker att man kan ju skriva vad man vill om man sen står för det så, ! :)

En sista sak innan jag ska börja photoshoppa igen haha, ! ( bild från Göholm)



Vi har ju jobbat med en trailer här på pilottiden, vi va ute och filmade på Göholm och så vidare, och alla vi i pilot gruppen fick klippa en egen trailer till en bok, och så skulle en gubbe från biblioteket välja ut den som dom ville ha, och fick veta nu imorse att det va min som blev vald, mycket skoj de ju! har lagt ner ganska mycket tid på den så det va kul att dom tyckte om den.  va bara det!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0