Onsdag, 2 Februari-

hejhej!

har ändrat lite på bloggen, tillbaka till rosa nu, ! men är inte så duktig på detta så de får se ut så här nu tills jag ska sätta in bilder och så, det kommer bli bra när det är klart!

Sitter och ska igentligen sitta och jobba med Ps men jag orkar inte,. det är såååå tråkigt. alla i klassen har fått tid hos kuratorn, kul att man går i en sån "problem klass" haha, men jag va nyss där iaf, och va där i typ tio min om inte mindre, för jag hade inte direkt något att gnälla på, allt har ju blivit bättre i klassen tycker jag, jag menar jag är med dom jag tycker om och så, jag tycker inte om det här att "alla ska vara kompisar med alla" haha, det funkar ju liksom inte. . Men om det är det lärarna tror det kommer få ut utav detta så Lycka till !!

Igår så hade vi studiedag, fast vi piloter är ju lediga varje tisdag ändå så det va ju ingen skillnad, men nu va ju Philip med ledig så han kom hem till mig, mysigt!

Efter skolan blir det gymmet!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0