Onsdag, 16 februari- hemma, !

hejhej!

Sitter och lyssnar på musik, i Linus rum igen haha, :) Idag så har jag varit i skolan vi hade pilot...

Åkte hem efter lunch, träffade en snäll liten dam, som jag pratade med en stund innan bussen kom, mycket trevligt. Sen när jag kom hem så städade jag lite,. sen blev det soffan, kan knappt gå för denna träningsvärk jag har.. Men hoppas det går över snart så jag kan träna igen och ha mina skor haha.

        


Började med packningen idag. för jag hinner inte imon då blir det att plugga/ köra.. sen fredag ska jag va med familjen, och va på gymmet en stund me, och lördag så ska vi hem till philip för hans syster fyller år ! :) Sen åker vi ju på Söndag så då måste jag ju ha hunnit packa klart ,. logiskt ja!

Ne men ska snart gå och ducha sen så blir det att sova ska försöka läsa lite på min bok, det heter "flickan från ovan" det är jätte bra, har nog skrivit om den här innan men aja, men nu i slutet är det lite jobbigt, får såna mardrömmar haha, lite löjligt kanske men läs själv så förstår du nog mig sen, :)

Tycker det är orättvist att vissa tror att de äger världen, sårar andra utan att bry sig och lägger kommentarer och gör saker de tror de har rätt till, för att de ser sig själv som någon som betyder mer än en annan. .

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0