Måndag, 7 Februari-

hejhej!

sitter i mac med lite folk har igentligen svenska men orkar inte läsa boken,... Sån trååk dag idag, har svenska, engelska, idrott, nk sen dans, :( ! hatar måndagar! Sen att vi har teoti efter skolan är ju ännu tråkigare.. Men aja jag är ledig imon så ska kanske inte gnälla men det gör jag varje måndag haha.

 I helgen så var jag med älskling, jätte mysigt! I fredags va jag på invigning i ronneby, lördag blev det mys hemma, och vi har kollat på massa filmer, tecknat haha, mega mind och trassel, ! jag somnade när vi kollade på megamind, så vet inte hur den slutar.. Sen var vi på gymmet! Min helg, det har varit en lugn skön och bra helg. !

Ska gå och göra knappar med resten av folket nu!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0