Torsdag, 9 september- i skolan.

hejhej!

idag så har jag varit i skolan, kuul! vi hade faktiskt ganska kul, vi va på göholm i ett jätte gammalt stort hus vi ska spela in en film där i oktober, på min födelsedag faktiskt :) Just nu sitter jag i studiehallen, Philip har lektion och johannas mamma kom nyss och hämtade henne så nu är jag helt själv, kuuul!! Men ska snart ner på stan så, ska bara vänta på att philips spanska tar slut..

ne jag borde plugga men har glömt min bok hemma.. haha så får ta det ikv, jag har engelska, svenska och historia, inte kul ngnstan..

Har varit ganska glad idag ändå, skönt :) Dagen började bra så, men är så grymt trött.. Men pilottiden gick bra, ingen bråkade haha ovanligt ju :p

Ne men ska se om jag ska börja med svenskan nu! ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0