Torsdag, 30 September- Skolaaaan!!!!

hejhej!

Nu sitter jag i skolan, och väntar på att mitt bilspel ska bli klart!Men det tar sån tid,. Jag sluta efter pilot idag alltså vid elva, men måste jobba med historian för att bli klar så jag slipper den sen,. Vi har inga Histora lektioner nu utan vi ska jobba själva och så, vilket jag tycker är skit kasst!

Bilspelet snart klart nu! Så deppigt,men stället vi va på va ju in inte så glatt så.. :p



Måndagen som kommer är en dag jag börjar se fram emot, Jag och sathina och johanna ska börja med vårt projekt efter skolan, sen efter det så ska vi träffa drama gruppen, med Kp gruppen, :) Vi ska ju filma snart så, :D! Det ser jag fram emot nu faktiskt, !

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0