Torsdag, 16 september- Torsdag nu ja, :)

hejhej!

Idag så kom jag till skolan och ingen annan från Kp va här, . Kul men nu är alla här och vi sitter och fixar våra bilder från bil saken vi va på.. Så tråkigt! Men vi sluta om en timme typ.. Igår så hade vi volleyboll turneringen, vi kom sist utav alla 14 lag, bra jobbat eller hur?.. men kul hade vi iaf!

Sen när vi slutade så hade jag lämnat mina grejer i skolan så fick byta om i dans dansomklädningsrummet haha, men mina kära vänner orkade inte gå med mig in i skolan sen cyklade dom utan mig med,. Snällt eller vad? Så fick cykla själv och så, men lille ellen hängde me mig och bytte om med mig i skolan ist, så jag slapp va själv då så, :)

Imon är det Fredag, sen när vi slutar så är ja ledig till Onsdag, så underbart!! Sen på kvällen blir det nog tjejkväll vi får se hur det blir, sen lördag är det fotboll sen ska jag va med älskling<3

Bilder från bilkyrkogården, alltså bilderna vi håller på att jobba med.. Detta är dock bara tre utav dom.. 











Ne men ska fortsätta jobba nu, ! Sathina och Johanna är inte här :( så tråkigt.. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0