Tisdag, 7 September- ingen bra kväll asså....

hej.

Denna kvällen har inte varit ngn vidare,. Jag har verkligen börjat tänka på saker som bara gör mig ledsen, jag har pratat med sathina senaste timmen om allt, asså jag mår verkligen skit rent ut sagt, inget som märkts kanske,. men jag är ganska skicklig på att dölja det ändå,. man vill ju inte verka svag men nu kom de sista som bara knäckte mig totalt.. Det är säkert inte lika illa som jag tror att det är, vissa av er skulle säkert bara dumförklara mig om jag sa va det var. Men om jag ska va ärlig så har jag inte haft någon att prata med om vissa grejer vilket tär på en enormt mycket. Känns skönt att ha tillbaka sina gamla vänner som verkligen känner mig. sathina fick mig verkligen att må bättre tackar henne för det, fick ett jätte fint sms, som verkligen fick mig att tänka. Men tänkte skippa skolan imon men det gör ju inte saken bättre,. men vi har pilottid och jag orkar inte med allt skit man får ta från den gruppen hela tiden.. Men ag går dit för skolfotot faktiskt, för jag kommer ångra att jag inte är med på de sen när det kommer tror jag.. Och så kan det va skönt att komma dit och fjanta lite och så, så man börjar tänka på annat, :)

men allt detta negativa måste försvinna snart för jag orkar inte mer.. Mitt självförtroende är på botten, vilket inte gör saken bättre,. Men ska kämpa vidare och försöka vända på detta nu för så här kan det inte va!

Negativt inlägg jag vet,. men allt är inte alltid så positivt och glatt som det verkar. 

men ska sova lite nu tror jag och försöka vakna och tänka på det positiva som finns :)

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0