Tisdag, 7 september- En bra Tisdag!

hejhej!

Idag så vaknade jag ganska tidigt, och så stack jag ner och drack kaffe och åt lunch med Philip, sen så stack jag hem och ner på gymmet, sen hem och så blev det duchen och så blev det soffan tills älsklingen min ringde och frågade om jag ville gå på stan med honom, så jag tog bussen in och så tog vi en latte på andra våningen, sen så kollade vi lite på kläder och så :) Sen åkte jag hem. Då hade alla redan ätit så det fanns bara köttbullar kvar.. Kul!! haha, men stekte ägg med så, passar kanske inte så bra, men det blev nyttigt och gott så varför inte.. :p

Sen lev det att umgås lite med min lillebor, vi spelade kort men sen skulle han plugga så det ska väl jag med ta och göra nu kanske.. Men tänkte skriva lite först. Sen måste jag leta upp min skåpsnyckel som ja tappat bort igen.......

Nästa vecka på Tisdag så har jag och Philip varit tillsammans i två månader, det känns som om att vi har varit tillsammans mycket längre, men två månader är inte så mycket kanske haha, men allt känns så bra, Min lille Philip,<3 Får höra i skolan ganska ofta om hur söta vi är tillsammans vilket alltid är kul att höra, man blir så glad av det. :)

Juste! Nu ska jag skärpa mig, med allt det här med mat och så, sen ska jag börja träna ordentligt. Nu är det slut på allt slappande, jag måste ta tag i detta nu! Men det ska inte bli lika illa som det va i våras, jag kommer ju fortfarande äta haha, :p

Ne plugga nu ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0