Tisdag, 14 September- Två månader med älskling! <3

Hejhej!

Två månader med älskling idaaag!! Så vi ska ut och äta ikväll, så mysigt. :)
Idag så va ja på gymmet, det va bara jag och två till där haha, illa.. Men allt gick väl bra, va lite små drygt men äh, jag är ledig idag så grymt skönt. va en sjukt jobbig dag igår, vi hade kondtitions träning på idrotten igår, jag trodde jag skulle dö haha.

Jag ska ner till stan sen och träffa Philip, när han slutar, så tar bussen till skolan. :)
ska nog ner lite tidigare faktiskt, för de är ingen hemma hur kul är det.. Alla jobbar och Linus är i skolan,. sen regnar det ju ute..

Lockig idag, lika bra eftersomdet ändå är blött och fuktigt ute så.. :)



Japp, men ne ska fixa lite nu, nu skulle bara se mitt rum haha.

ha det braa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0