Söndag, 19 september- sjuk, :(

hejhej!'

Natten som var va inte alls bra, jag har knappt sovit ngt, jag väckte Philip vid halv två, han gick upp och hämtade huvudvärkstabletter och vatten till mig, sen så efter en stund så somnade vi. Men sen vaknade jg flera gånger om igen,. Är sjuk.. Sov hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen, så åt inget jag va uppe vif elva och drack te sen senare så blev det duschen för Philips Farmor, Mormor och morfar kom. Men ag kunde inte va så social, det va riktigt tråkigt.. Missade fikat med och maten inte okej.. Men sen kom mamma och hämtade mig så åkte hem och sov haha, men sen va jag tvungen tll att äta så åt en halv macka och så jorde mamma honungs te till mig. Men nu ligger jag i sängen och dricker te och skriver detta inlägget. :)

Men ska vila nu men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0