Onsdag, 29 September-

hejhej!

Ska snart taoch cykla till skolan, så drygt vi har redovisning och prov idag... Sen ikväll så har vi avsluting på fotbollen igen,. Och imon så måste jag bestämt mig om jag ska bli en make up artist för då måste jag skriva in mig på utbildningen, mycket nu, och har en Nk uppgist som ska in på fredag, . Jag vill ha helg, !!! Helgen ska jag vara med Philip, så underbart. Men jag måste ta och börja jobba på mitt rum jag ska bygga och visa upp på Eso, satt och gjorde en typ ritning på hur allt kommer se ut igår efter jag va klar med pluggandet till svenska provet vi har idag.. Jag hann faktiskt gå till gymmet igår med, och cyklaner till skolan och träffa älskling, och laga mat, haha, stress dag...


ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0