Onsdag, 22 september- Skooolan imon!!

hejhej

Är fortfarande hemma, blev ingen skola för mig idag, men ska dit imon, idag så har jag färgat håret är faktiskt nöjd, det är mörkare nu än innan, vilket va målet, :) trodde jag skulle få kolla på Hair idag för jag spelade in den igår men den hade försvunnit från lista så.. Städade mitt rum ist, och har tvättat en massa, jag har haft en skit kul dag .... Skulle gärna va hemma en dag till tror jag, men ändå inte, det är skönt att inte ha några tider at passa ch att bara ta det lugnt, äta glass till frukost och så vidare haha. Men ska ändå blir skönt att komma tillbaka imon, fast vi har ju Hi förhör.. inte kul alls. Sen engelska läxan på fredag med, men de är ju typ klar, sen ska vi ju lämna in Nk arbetet med det är de jag och Philip ska titta igenom nu när han kommer. Jag fattar verkligen ingenting, men tycker ju inte det är kul heller usch för naturkunskap...

Efter vi har pluggat så blir det träning, Philip ar de duktiga barnen som vill spela och jag, mamma och Marie har barnen som bara vill leka, :) sista träningen idag, så grymt skönt, sen är det sista knatte träningen nästa vecka med vilket är ännu bättre, :)

Ne men ska väl klä på mig nu för snar lär ju Philip komma, men ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0