Fredag, 3 september-

ejhej!
Skola idag, jag fick göra nästan hela redovisningen till Nk idag, ellen  hade skrivit lite om riki healing, men resten fick jag ta för joel hade inte gjort sitt, men tror de märktes för dom va inte alls med på disskutions frågorna som är de viktigaste, vilket inte stör mig, för man tackar ju inte nej till ett högre betyg! :D Sen så va inte engelska läxan skriftlig idag, skönt men hade ändå inte gjort ngt om de hade varit de för jag kunde nästan alla, menmen känns lite som att man hade pluggat i onödan, men de kommer väl på provet sen kanske..
Nu så sitter ja hos Philip ute i Hoby, ikväll är det fotboll, . Kul haha. :p
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0