Torsdag, 28 Oktober- Toorsdag!

hejhej!

Idag så har jag varit i skolan lite jobbigt att va där när man mår som man gör, men penicillinen gör sitt, så ä lite piggare men är lite snurrig haha, älskling hjälpte med historian idag och är så grymt tacksam över de !! Massa pussar på han ! Nu så sitter jag och lyssnar på musik, bruno mars.- nothing on you, då grymt fin låt!

Har varit dålig på att lägga upp bilder så tänkte lägga upp några nu, :)
Lite Ego bilder då ja, men alla måste va lite ego ibland...



Titta klockslaget asså ;)




vill tatuera mig igen, :( haha det ser jätte konstigt ut på bilden haha, skulle bara se om den syntes när jag hade min gråa tröja, inte alltid man vill visa den så, men det funkade haha ! denna är ju tagen uppifrån så det syns ju såklart haha, Titta va blek man blivit :(

Ne men nu blir det duschen och så ska jag sova lite, Fredag imon, då ska jag till älskling <3

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0