Torsdag, 14 Oktober- tre Månader men Philip idag <3

hejhej!

tre Månader med Philip idag! Och om två dagar fyller jag ååår! Härligt, sen är jag bara allmänt glad idag för jag fick goda nyheter imorse!! Ska nog in till Hoby en stund idag efter skolan, för älskling är sjuk :( Inte bra, hoppas på att det har blivit bättre. Lider med honom!

Nu ska jag ha pilottid, tio över... Hoppas vi har lika kul som vi hade igår haha, vi skrattade typ hela tiden, ovanligt faktiskt pilot brukar va så tråkig. Hoppas på en ändring så vi kan va som vi va igår. Vi test filmade förresten, för på lördag gäller det, jag är taggad men tycker det är synd att det ska regna, men ääh !

Ska på lektion nu men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0