Tisdag, 5 Oktober- Tisdaaag!

hejhej!

Sitter i skolan nu och har precis blivit klar med historian, så grymt skönt ingen Historia nu på en nästan två veckor! kan det bli bättre. Nu så har jag typ inget att göra för Philip går till fyra så jag ska nog hem, och äta och så, har inte hunnit med luch än så, :)

Har inga läxor tror jag, bara engelska.. men den går ju snabbt att göra. Jag längar till helgen! Jag ska fira min födelsedag med Philip, en vecka tidigare:) För vi ska ju filma min nästa helg så. Jag har ju ingen Nk på fredag och det känns så dumt att komma till skolan mend ks ju in till hoby sen så känns så dumt att inte komma ska ju ändå in till ronneby för att kunna ta bussen in till hoby.. Så det blir mentorstid och engelska för mig. Eller njaa kanske hoppas mentorstiden och bara går på engelskan, för den är så dryg och orkar inte med mer bråk i klassen så.. Japp så blir det!

men ne nu ska jag ta och gå bort och träffa Philip sen ska jag hem, !

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0