Onsdag, 26 Oktober- sjuk.....

hejhej!

Idag så va jag på vårdcentralen, allt gick väl bra jag fick penecillin, så allt ska väl bli bättre nu, ! Skola imon och hämta en massa grejer, och så måste jag gå på Esv för det är sista lektionen, innan vi får våra slutbetyg i det ämnet...

Idag så har jag lärt mig att sticka, jag gjorde en mössa, men den blev allt annat än lyckad ! Ska fortsätta och bli duktig på de asså haha, men det kommer ta tid..

Just nu sitter jag på soffan och ska snart gå och lägga mig, så skönt det kommer blir att få sova, men jobbigt att man inte kommer att få sova imon.. Jääkla skola! Vill att det ska bli helg, halloween helg! :)

Men ska titta på simpson nu ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0