Måndag, 4 Oktober- Min dag haha, :)

hejhej!

Inte skrivit på länge känns det som, men har haft en massa att göra.. Men nu så! Idag blev det skolan, allt gick bra utom idrotten då haha, sen efter de så fikade jag med Älskling på Contan, kanelbullens dag idag ju ;) Sen så tränade jag sahina och Johanna på låtarna vid ungefär fyra, sen träffade vi drama gruppen vid typ fem, sen så cyklade jag hem. Så nu sitter jag hemma och skriver, jo jag har hunnit prata med Philip lite med  så, min lille Philip, det är en person jag inte klarat mig utan, älskar honom något sjukt mycket. Puss på dig älskling! <3

Nu så ska jag titta lite vad som händer på Fb sen ska jag sooova, hoppas på att få sova inatt, och slippadessa mardrömmar jag ska sluta titta på skräckfilmer, har aldrig hänt förr att jag inte kunnat sova efter en sån film men nu så.. tråkigt!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0