Måndag, 18 Oktober- Tycker inte om måndagar,,,

hejhej!

Vilken stressig morgon! Men iaf helgen, fyllde ju år i lördags och då skulle vi ju filma hela degn men det blev inte så.. Då fick vi stanna kvar från nio till ett med drama gruppen och så får vi bara en timmes sovmorgon för det!!! Det försörde hela min dag ju! Men löste de genom att åka till älskling, men va ju fortfarande sur för att vi va tvungna att va kvar och så,. Menmen... Nu har alla andra idrott men jag orkar inte vara med utan ska plugga ist på svenskan, för jag har redovisning på Onsdag så måste fixa allt till de! Sen har jag Nk och engelska med :( Skit skola!! och nu har Caroline och Stina hoppat av dansen så jag kommer få gå den själv..........

Ne men ska börja nu, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0