Måndag, 11 Oktober- Måndag igen, :(

hejhej!

har inte skrivit på länge nu men nu så har jag hittat tid till det. I helgen så har vi firat mig hemma hos Philip, han har lagat mat, bakat hela helgen, så söt är han. ! Det har varit en riktigt mysig helg :)

Nu ska jag igentligen plugga men orkar inte, jag fixar detta med svenskan imon ist det är ju ändå bara muntligt, så man behöver inte inte skriva allt för mycket utan det är ju bara att läsa men det har jag ju boken till, så det löser sig nog. Bestämde mig för att jobba själv med uppgiften, vilket är skönt.!

Idrott och dans idag :( stort minus!! Nu vet jag ju inte om vi ska sjunga längre för johanna är inte i skolan..

men ska nog ta och se om jag hittar ngt men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0