Lördag, 30 Oktober-

hejhej!
Nu så har jag typ precis vaknat och sitter och skriver medans älskling ska vakna till lite :) Men man är ju som piggast om man går upp tidigare tycker jag.. Men ne idag vet jag inte alls vad vi ska göra det blir väl att äta, duscha sen får vi väl hitta på något :)
Vi fick ju reda på att vi skulle till Gotland, men jag vill inte följa med :( Det är med skolan... Bd och Kp grupperna,. Jag har inget emot de flesta men sen dom som är jobbiga är riiiktigt äckligt jobbiga så.. Och det är två nätter !! Och vi fick skriva på en dödslista det känns ju säkert, om nu båten skulle skjunka när vi åker över till Gotland från Oskarshamn,.
Jag hade velat ha med mig kameran nu, fota lite grann men ne så smart va man inte när man packade igår..
Juste idag är sista dagen med penicillin med! Underbart!
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0