Torsdag, 11 November- Tänker på annat !!

Hejhej!

Nu så sitter ja och läser lite, har precis packat för jag ska till älsling i helgen! Det ja läser är om Högskolor, det finns en i Lund som jag kollar på, deni kristianstad är med gansa intressant faktiskt, den i sthlm är ju med bra men skulle  aldrig vilja bo där.. Sitter här på sängen med datorn och läser om högskolor, det känns ganska illa haha, i mina snygga myyys kläder känner mig lika snygg som Alf är på bilden haha!



Tack så mycket för kommentaren på förra inläget, ! jag ska försöka ignorera allt, ska ta hjälp utav Philip, han är verkligen mitt allt, ställer alltid upp när sånt här händer, <3

Ne ska snart ta och sova, är så sjuuukt trött :/
Ska bara läsa om Gbg med sen så! blir det sängen för mig, :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0