Torsdag, 11 November- Ledsen, :(

hejhej!

Jobbig dag idag :( Några utav mina vänner har börjat bete sig lite udda mot mig, vet inte vad jag gjort, eller jo sagt va ja tycker me jag menar det gör ju ni så vrf inte jag? Och bara för att vi tycker olika behöver ni inte snacka om mig, det är en annan sak om man säger de rakt ut till en, det hade varit okej, me det ni gör nu är inte okej. Jag menar det verkar som om ni måste ha lite drama hela tiden för att ha ngt att snacka om, men aja jag orkar inte med sånt just nu, så ska väl låta er snacka och hålla mig till dom som accepterar den jag är, och som vet att jag är väldigt ärlig och säger vad jag tycker. Har alltid tagit lite avstång från tjejer för dom bara älskar att starta en massa, sen när man ska prata om det så har ingen gjort något, . Och sen ist för att hjälpa varandra så ska man "inte säga ngt" för då helt plötsligt är det skvaller, jag menar det är ni ju gansk bra på annars, jag menar visst jag snackar med men frågar personen mig om vad jag sagt så säger jag de, jag menar vad kan hända... Så hemska saker säger man ju inte om folk..

Stå för vad ni säger och gör för en gångs skull. För sånt här ska alltid hända när man inte mår så bra, ni lyckas verkligen pricka in de sååå fint, ! Duktigt av er, Mycket....

Jag tycker inte om att erkänna att jag inte mår bra, men nu så har det över gränsen, det är inte bara just ett par människor, utan alla kommenterar, all skit man får ta i skolan, det blir för mycket ibland. jag ger mycket med, men vad ska jag göra, bara sitta och ta allt, ? Aldrig sån är inte jag. Vissa utav oss säger saker på skoj och när det går över en viss gräns så säger vi till. Så funkar de men så funkar de inte att göra med alla. För de tar åt sig och så säger dom inget? Jag menar hur ska man veta? ..

Men ne ska hitta på ngt att göra så jag kan tänka på ngt annat !

(börja inte snacka skit om detta jag skrivit imon, inte mitt fel om ni tar åt er )

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Linda Rydell

Bara ignorera dem! Jag gick i 1,5 år utan en enda vän i klassen. De var falska och snackade om mig bakom ryggen. Tjejer är sådana, och de kommer alltid vara sådana tyvärr. Gör som jag och håll dig till kill kompisar. Fan så mycket lättare! :)De är inte så komplicerade och man kan reda ut saker och ting på en gång med dem. Men som sagt, försök att ignorera dem. Det finns alltid riktiga vänner att vända sig till :) Lycka till!

2010-11-11 @ 20:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0