Tisdag, 9 November- Ingen kul dag!

hejhej!

Har så ont i magen så jag håller seriöst på att dö!, jag är nevös haha, ska både till ungdomsmottagningen (sätta in P-stav) och till optikern ! Kul dag, !!men ska juändå till andra våningen och sen ska jag till gymmet så literoliga saker jag jag ju ändå göra, :)

Men skiver sen hur det gick! Hoppas bara på att det inte kommer göra ont, men ska bli skönt att slippa pp och sånt man måste komma ihåg hela tiden..

Vaknade idag och såg ut som ett troll i håret men ju mer jag tittade på de desto snyggare blev det så jag plattade det inte haha, ! Inressant info eller vad, :p



Nu måste jag hämta alla papperna jag ska ha med mig till optikern, !!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0