Tisdag, 9 November-

hejhej!

Jag åkte in tidigare för att hinna hämta alla paper till nakurkunskaps labbarna men så fick jag ändå inte med allt, :( Men sen så gick jag och fick staven i armen vilket gjorde så sjukt jävla äckel ont, sen så när det va klart så blev det optikern och det gick med bra, sen så hem och till gymmet, duschen, äta och nu sittr jag här och skriver men ska igentligen plugga,.

Väntar på att Philip ska komma hem från Lund så jag kan ringa och klaga om hur ont det gjorde att sätta in staven, :o och jag som hatar sprutor det där va ju typ en järnrör sen ett silikonrör i armen jag menar AAAJ !! Men nu är det lugnt, och den funkar ju i tre år så ! :)


ne ska läsa lite nu ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0