Tisdag, 23 November-

hejhej!

Idag så är det ju Tisdag och som alltid är jag ledig på tisdagar! Så idag har jag tränat, pluggat, städat, lagat mat, hämtat Linus, gjort läxor med han och så :) Varit en helt okej dag.

Nu så tänkte jag se om jag har några bilder att lägga upp, men det ska jag nog ha. Har bara lagt över några bilder från gotland till datorn, men har ingen aning vilka. Sen har jag bilder när jag och Philip va ute och fotade i helgen :)



Har inga gotlands bilder bara såna bilder som jag inte kan lägga ut haha, när alla sover och sånt :) Ska lägga ut alla bilder när jag kan !

Men iaf älskling på bild jag tycker den är jätte fin!! <3 Älskar min Philip!

ska forts plugga nu, kanske äta lite ananas sen ska jag duscha, så innan jag går och lägger mig ska jag ringa älskling! :) ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0