Onsdag, 3 November-

hejhej!
Skit väder idag så det blir bara massa mys med älskling idag, :) Men jag klagar inte haha. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, småsjunger lite väntar på att Philip ska komma in igen han är ute och letar efter sims 3 till mig, :)
Vi har ju haft Linus i två dagar nu måndag- Fotboll, bakning Tisdag- Skriskor. och allt han gör är bara att gnälla, känns sååå kul! tacksam unge :p fast aah måndagen gick ju myyycket bättre än tisdagen.
gamla sommar bilder nu! för att jag längtar till sommaren... Sista bilden är med för att den är ju bääst haha, men det va nog inte sommar än då haha, :)
.
.
.
.
.
.
.
men ne ska se om Philip behöver lite hjälp nu, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0