Måndag, 8 November-

hejhej!

Idag så har jag varit i skolan det har varit en helt okej dag tycker jag, :) Kul skoldag om man säger så, vilket inte är så vanligt. Idrotte gick okej den nya dansläraren på dansen ida va ingen hit dock men aja, det ska nog gå. Det tråkiga är att jag har inte träffat älskling på ett tag,. Och imon ska han till Lund och kolla in en högskola, och ag ska till ungdomsmottagningen och sen till optikern sen ska jag ta en fika med Mattias och Joel, så är det sagt just nu iaf, :) sen får vi se om repningen blir av på eftermiddagen.

Tänkte bara slänga ut lite bilder nu, kan va kuul ju men det har inget med dagen att göra kanske, jag har hittat lite bilder på datorn haha, har ju så sjukt mkt bilder !


Köpte nya muffinsformar i silikon, det rekommenderas starkt!



Bild från sommaren -10 titta va brun man va :(



japp men hinner inte leta upp mer bilder, de blev dessa, och nu blev jag sur för att jag såg va brun jag va innan haha, men ska leta upp passet nu, behöver de imon!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0