Måndag, 29 November-

hejhej!

Blev hemma idag, kände att jag behövde det! Men helgen ar varit jätte mysig. Har varit hemma hos älskling. Fredag så va vi iväg och åt, sen på lördagen va jag på körskolan, fast bara till två sen så åkte jag ut till Hoby igen, och så på kvällen så fick jag massage, så skönt! Philip tände ljus och så fick jag massage. Sen efter de så va vi lite sociala med hans familj, vi kollade på programmet så mycket bättre. :) Och åt lite. Sen så va jag så grymt trött så vi gick och la oss, jag hade ju varit uppe sen sju.. :)

Sen på söndagen så va vi ute en liten stund och fotade, :) Sen blev det julskyltning. Så åkte jag hem efter de och kollade på tv och drack te. En jäätte mysig helg. !

Imon är jag ledig så då ska jag träna lite och plugga en massa!

men ska städa lite nu, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0