Måndag 22 November-

heej, !

Inte skrivit på länge nu men vet inte varför, har iaf varit med älskling i helgen och vi va på bio och såg harry potter i lördags. Den va väl sådär jag missade slutet för jag somnade .... Bra film va? Men det va Philip som ville dit inte jag så, men hoppas det tar låång tid innan del 2 kommer.

Nu så sitter jag i skolan, har svin ont i huvet, har precis haft dans.. mamma kommer snart för vi ska ha utvecklingsamtal.. Undra hur det kommer gå igentligen. jag har nog sämsta närvaron på knut hahn, haha ne men inte långt ifrån, jag har börjat skippa lite lektioner här och där, men mina betyg har ju inte ändrats så aja :)

Ingen bild idag, men ska ladda upp bilderna från gotland imon så! :) Både här men de flesta hamnar nog på facebook !

Men ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0