Måndag, 15 November- Ja äääär bäääst ;p

hejhej!

Idag så har jag fixat allt till Gotland, så nu är jag taggad på att åka, :) Jag, Amanda, Mattias , Sathina och Isabell haha, har planerat lite, et tråkiga är att Isabel inte kan va med på de vi planerat, men hon kommer ha kul i skolan när vi är iväg så, :) I skolan så va det faktiskt en ganska rolig dag, hade ont i magen hela förmiddagen för att jag skrattde för mycket, det behövdes kan jag säga. Blev jobbigt förra vecka så den är veckan startade bra! :)

Jag skriver ju om vad som händer i mitt liv i den här bloggen, och det kommer jag fortsätta att göra, och jag har aldrig sagt att ingen annan får göra det, man kanske skulle tänka på vad man skriver mer men aja, :) Det händer saker hela tiden jag kan ju skriva om att jag varit på månen eller typ att jag tappade min penna på engelska, . Det jag menar är att vissa saker än kanske viktigare än andra.. Men jag skriver nog om det mesta. Jo men juste, jag tappade min penna på engelskan idag dock.. :( Men ääh behöver ingen nu på tre dagar för vi ska till GOTLAAAAAND !!! :D Det ända jag behöver är mina glada vänner och en kamera!

Jo vi hade en disskusion om skillnaden mellan vänner och kompisar, jag tycker vänner än såna man pratar med om typ allt,  Viktiga och privata greker och kompisar är såna man kan snacka med om saker som igentligen inte är så viktiga för en. Men vi alla som va med och pratade om de tyckte olika, men aja så här tycker jag! :)

(orkar inte läs igenom, så ursäkta mina stavfel haha)

hahah wusste du würdest dies zu überprüfen, könnte es schon seit über Sie ;)
tyska på tal om ingenting, ;D

japp, men ska sova nu, är ganska trött .. Gymmet imon, sen packa klart sen ska ja träffa älskling, sen lite folk sen åker vi, :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0