Lördag, 13 november-

hejhej!
Sitter uppe medans Philip sover, . så tråkigt! Finns inget att göra, så jag passar väl på att skriva lite och kolla Fb. Igår så kollade vi på film och hade myskväll. Det behövdes kan ja säga efter gårdagens skoldag. Idag så är jag lite små trött men ska börja med Philips julklapp tror jag, :) Det kan bli kul. Men hoppas bara jag hinner klart. Jag har redan en annan sak som jag håller på med som inte alls är klart än så. men iaf ! Idag så ska vi fira vår månadsdag, fastän det inte är förens imon. Men imon är det ju farsdag så.
Oj vad bilden blev stor, går inte att ändra med den här datorn...
Men ne ska dryga vidare nu! ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0