Fredag, 12 November-

hejhej!

Idag så kom jag till skolan och så skulle vi ha Nk och då blev det ännu ett kinkigt för de andra tjejerna hade läst vad jag skrivit på bloggen, så visst kan vi prata tänkte jag så löste jag och en av tjejerna allt men det fanns fortfarane en kvar, och när vi skulle prata, så slutade med att en av tjejerna sa; Du är en bitch och elak rakt igenom. jag menar vem säger ngt sånt? Bara för att vi inte kommer överens. jag menar alla kommer inte överens så är det bara men man säger inte så till ngn, vilket jag sa till henne, men jag gick därifrån jag är trött på att ta skit från dom hela tiden så nu är det slut med de! hade ngn sagt så till min vän så hade jag inte stått på den "sida" eller aah ni fösrtår vad jag menar. Så nu är det slut.

Älskling kom ner till mig, för att de andra stöttade ju hon som la kommentaren så jag menar vad ska jag göra, den är ändå som finns där för mig är Philip, Han fick gå från lektionen, för jag mådde verkligen inte bra,. Jag menar hon gick över gränsen..  Vi ska ju till Gotland med klassen, men jag vill inte med längre!

Men aah.. Nu så sitter jag i Mac rummet med joel, martin och mattias, jag skriver och dom kollar just nu på ngt tråkigt...

men aja.. ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0