Torsdag, 27 Maj - Jag vill inte vara i skolan.

Hejsan!

Nu så sitter jag i skolan, ska snart ha estetisk verksamhet, så grymt tråkig lektion. Det är en sån äckligt lång dag med. Sen när jag kommer hem så blir det att lära sig spela wii, jag är sjukt kass på de, ändå måste jag kunna de på lördag, när vi ska spela me de äldre. Så Ida, Linus och Emil ska få lära mig hur man spelar ordentligt. Sen imon så har min lillebror match men kan inte hänga med, för då är de mys me annat folk :) Lördag blir det ju jobb, sen kanske jag ska va barnvakt hela kvällen med. Söndagen har mitt lag match, klockan 8 på morgonen.  Tur att jga har Ida med mig! Men nu så ska jag gå bort till bildsalen!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0