Torsdag, 27 Maj - Äntligen klar med foto läxan.

hejsan!

Nu är jag klar med foto läxan äntligen! Idag så blev det skolan, sen har jag suttit och fixat med mina foton, som ska redovisas imon. Jag åkte ner på stan en stund med, köpte nya skoar. Blommiga! Och ett långt svart linne, två korta såna shorts. Japp men nu så ska jag nog lägga upp några utav dom bilder jags ak ha med imon, pch några som jag inte kan ha med, för de passar inte i mitt Tema jag valt.





Aja ni får se resten ngn annan gång, ag ska ha med båda dessa i redovisningen!

Men nu så ska jag ta och umgås lite me familjen! Min pappa kom hit i förrgår.

http://www.youtube.com/watch?v=oZPaAAQgmJU Modevisningen allihopa!!!

Men ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0