Tisdag 4 maj. Skolan!

hejsan, !

Idag så trodde jag att vis kulle ha sovmorgon, men det hade vi inte så jag kom fösent men hann med att göra båda nationella ändå.. TUR! Men det va sjukt tråkigt. Men det är väl alla prov. Nu har vi ett litet hål, vi skulle igentligen repa nu, men vi tar det efter Nk lektionen. För Anton skulle iväg och simon har gitarr lektion..

Bild från modevisningen !! Jag i orange klänning, :)



Idag efter skolan så blir det fotboll jag slutar skolan vid halv fyra, ska hem och äta och byta om, sen fotboll vid fem. Sen slutar jag halv sju. och då blir det gymmet vid tjugo i sju. Stressigt.. Och just den tiden när det är som mest folk med.. ganska drygt, men hellre det än att inte va där alls.!

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0