Tisdag, 25 Maj- Precis kommit hem.

Hejsan!

Idag så känns de som om att de hänt ganska mycket, men aah. Dagen började me att jag hade ställt klockan fel.. Sen när jag kom till skolan, så klarar jag inte matte saken, får göra om det på måndag, Sen fick vi veta att vi har en labb kvar i NK A. Så vi åkte ut till havet. Det va bara jag och caroline som vågade gå ut i gummi dräckterna! rakt ut i vattnet, kändes ganska skumt. Sen va det klart, då sattvi och väntade på att svenska skulle börja men så va den inställd helt plötsligt! Blev så jäkla trött..

Så ja cyklade hem, så blev det att cykla ner till kallngeskolan med Linus vid fem, för det va öppet hus. Träffade jätte mkt folk, så trevligt. Gamla vänner osv. Linus försvann med sina kompisar, jag trodde jag skulle dör när jag  inte hittade han.. Men iaf nu är allt bra !

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0