Tisdag 18 Maj - Vill inte till skolan imon,. Är piss trött!

Hej allihopa!

Nu så har jag precis duschat, har varit i skolan heela dagen.. Men vi fick en paus att gå och äta, så jag, Caroline, Stna och Joel gick och åt, sen kom Jakob dit med. Efter de så gick C och S tillbaka till skolan, och jag J och J haha trippel J blir de ju, aja men iaf vi gick ner till stan. De va kulkul, :) Vi kollade lite på kläder och så. Sen efter de så tack vi till skolan igen, så gick vi till mac, tror jag skrev ett kkort inlägg då. Sen stack Jakob för vi skulle börja göra oss iordning. Så sen va det dags för uppvisningen. De började med musik. Sen snackade jag lite. Sen blev det mer musik, bildspel, filmen vi gjort och dans, sen modevisningen gick bra, man va inte lika nervös den här gången, :) Sen skulle vi tre coolingar upp på scen igen, jag Caroline och Stina. Vi va Bäst! Men ska ta en alvedon nu, har ont i huvet,

Godatt och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0