Tisdag 18 Maj - Jag ska snart till skolan.

Hejsan,

Sitter i sängen här hemma nu, är nästan helt klar, har packat ner allt som vi ska ha tills ikv, och har klätt på mig, vilket tog ovanligt lång tid, med tanke på att jag bara har ett par jeans och ett Linne på mig,. Snart ska jag väl ta och börja cykla till skolan, Vill inte dit, men man har ju inget val precis. Känner mig inte alls på topp idag, vill bara sooova ! Ser ut som ett spöke, tackar han som uppfann smink! Juste jag har utvecklingssamtal på Torsdag, vill inte dit haha, har inte berättat hur många lektioner jag ej gått på ännu,. men äh så många kan det ju inte va.. :o hoppas jag. Men ne nu ska jag väl fortsätta fixa allt här, för jag kommer ju inte hem förens ikv.. Vid tio!!!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0