Söndag, 23 Maj - Vilken daag!!

Hejsan!

Idag så blev det glass med Caroline och Stina, :) Sen efter de så blev det att cykla hem, sen äta. För sen skulle vi tydligen till gymmet. Det va sjukt tråkigt idag, men tar igen de imon efter skolan. Men efter gymmer så blev det duschen, sen fick jag veta att jag va tvungen att hänga med och handla haha. Tvungen är väl att ta i, men aah. Juste jag kollade hockeyn idag med. Sverige vann! mot Tyskland. :) En liten del av mig hejade på Tyskland för de är så kul när alla är sura sen i skolan för att dom förlorade, kul att retas lite.. Jag är taskig jag vet..

Så fint väder, tills nu för en stund sen.. :(



Imon blir det skola om det inte regnar. jag tänker ju inte cykla i regnet heller. Sen blir det avv avsluta matte B förhoppningsvis. Så trött på matten nu. Men tänk sen ! Ingen mer matte i heela tvåan och trean. Så jäkla härligt!

Ne men nu ska jag väl ta och äta igen, men ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0