Söndag, 23 Maj - Trött!!

hej !

Jag är så grymt trött nu. Va nyss och pratade lite med mamma, väldigt intressant samtalsämnen. Kanske inte så normalt men äh! Emn har sån huvudvärk, tog en alvedon innan men de hjälpte inte.. Är ganska stressad nu, men vet inte varför, bara tänker på hur mina betyg kommer se ut nu, alla A kusrsee och vissa B kurser är klara.. Jag tror jag sänkt mina betyg ganska mycket sen denna terminen böjarde.. Men hoppas inte på de, ganska självklart va. Denna veckan som kommer blir det mycket matte och naturkunskap. Någon som vill byta...

Ni skulle hört idag! Mitt och mammas samtal.

Jag: Äh det är ingen mening att sticka till gymmet idag, jag har ine ätit ordentligt.
Mamma: Gjorde du det igår då?
Jag: Nee, så jag får väl stanna hemma då :(
Mamma: amen, du åt ju naturgodis igår..


hahahaha ! snacka om petig! men sant jag har ätit en massa i helgen,! så sjukt gott ju. Dom med jordgubbar i med, och blåbär o hallon! Jag älskar dom haha :)
Men hon förklarade sen va hon menade, för hade jag inte hängt me till gymmet hade jag blivit skit sur sen senare på kvällen, så ändå glad att hon fick mig att hänga med, men gjorde lite ont haha, :)



Emn nu ska jag snart ta och gå och lägga mig, för måste upp vid halv sex imon, tror jag ska ta fram kläder idag, så blir det lite lugnare imon, för det är alltid kläderna som tar tid.. Men ändå har man inga speciella kläder på sig. Sjukt. Men så e de! Imon, så kommer Caroline och Stina och äter med mig efter pilot, :)

Imon; Skola, gymmet sen fotboll.!

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0