Söndag, 23 Maj - Är pigg idag, vill ut i solen nu!

Hejsan!

Har inte skrivit på så länge nu men ska uppdatera er nu, kanske inte gjort så intressanta grejer men aah,. :) I fredags blev de mys med familjen, medans de andra esteterna va på fest.. Illa jag vet. Men sen Lördagen blv det fotboll, sen solen hela dagen, sen på kvällen kom Mia och Sixten och hälsade på. Och idag alltså söndag så hade mamma tagit min lista över allt jag hade ätit på tre dagar. och det va riktigt illa, jag ska äta dubbelt så mycket.. Det är ändå ganska mycket mer jag måste äta. Eftersom jag tränar mkt,. Men det ska jag fixa nu! :) Ändå ganska skönt att de va åt de hållet iaf. Men nu blir det sole för mig.

Men ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0