Söndag, 16 Maj - Jobbig Söndag haha.

Hejsan!
Idag så blev det att gå upp vi sju. Gick och la mig tidigt igår för att jag skulle orkar gå upp. Vi gick aldrig bort till Linnea förresten. Vilket jag är glad för idag. Men jag gick iaf och la mig tidigt, men så rigde min mobil vid elva. Så då va jag uppe till tolv tror jag de blev. Sen upp klcokan sju, satt i bilen på väg mot lyckeby vid åtta.. Sen va det att vänta på att matchen skulle börja, sen efter de hade spelat ett tag kom Lille Kasper. Så då gick tiden mycket snabbare. Det första vi gjorde när vi kom dit, va att gnälla för att kiosken inte hade öppet, vilket de hade men det såg ju inte vi haha. Så vi gick dit, och så fick jag mitt kaffe !! Överlycklig.!
Men iaf, när vi kom hem så blev det att lägga in ny musik, så man har de till gymmet. Sen åkte mamma och jag ner och tränade lite. Sen satte jag mig och målade, eller aah jag duschade först, och fick mittt hår flätat. Sen målade jag. jag har bilder på de me lägger upp det när det är klart! 

Imon är det skola ! Och jag är sjukt trött på skolan så vi får se vad som händer, jag måste iaf bli klar me bildspelet sen skajag skriva manuset. För vi har liksom uppvisningen på tisdag,. Undra hur vi gör med modevisningen för vi har ju trummorna och allt på scenen.. Äh det är sånt jag får ta imon..

Men vet ni vad! Nu har jag vant mig vid mitt hår. NU! haha lite sent men tycker de är en viktig del. Ni föstår säkert vad jag menar. jag tycker om det mörka, och sen är det så lent, :) Häääärligt!!
Ap mörkt, men det funkar, det kommer dock inte vara så mörkt länge till...



Usch va trött jag är!
!

Men ne nu ska jag se vad som händer, de verkar som om att alla går och lägger sig här ...

ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0